KARGALAR N’OLUR SÖYLEYİN ONA

karga seslerini duyuyor musun?

uyuyor musun?

komidinindeki vuvuzela

sarı, yeşil, kırmızı

hatırlatıyor mu anneni?

duyuyor musun karga seslerini?

bana sırtını dönme!

bilirim sevmezsin uyurken sarılmayı

belki, sadece bana

 

seni izlediğimi hissediyor musun?

sakallarını

göğsünün inip kalkışını

bir şeylere yetişmeye çalışırcasına 

hızlı hızlı

acelen mi var son nefesi vermek için?

yoksa yetmiyor mu içine çektiğin hava

insanın boğazını sıkan bu coğrafyada?

 

ben karga seslerini duyuyorum

korkuyorum ama

artık kaçmayacağım!

 

insan kabus görürken

duyar mı karga seslerini?

inleyerek uyandığında

beni tanı!

beni tanımak için

niçin yeterince zaman vermedin?

şeffaf değilim

karanlığın arkasını göremedin

huzurdan, habersizsin

 

zaman kısa

duy artık karga seslerini!

oda dağınık, biz odadan dağınık

kim bilir nerelerde savrulduk?

aynı yere gelmeden önce

kimlerde?

kaç farklı nehirde yıkandık?

kaç tabloya ayrı ayrı baktık kim bilir?

kaç koca gün?

hayır artık kaçmayacağım!

 

korkmuyorum

birlikteyken kollarını bana sar

severim Egon’un tenime değişini

-bileğini-

duyuyor musun kırmızı perdelerin ardından

gelen karga seslerini?

 

-sen yatakta acı çekiyorsun,

ben hiçbir şey yapamıyorum-

boynuma fısılda!

seni seviyorum

tekrar, seviyorum

tıkama kulaklarını, sesimi hatırla

vazgeçmedim

bir ah demesen de yeter

ben seninleyken

ellerini görebileceğim bir yere koysan

geçer!

 

 gidiyorum, farkında değiliz

-son kez- öp beni

kahvenin ıslattığı dudaklarınla

seni, son kez görüyorum

bilmiyorum

anlayınca çok acı

 

 ben yatakta acı çekiyorum!

şimdi duyuyor musun kabusun seslerini?

kargaların arasından

 

 öyle bir an geldi!

bu yolun dönüşü yok

bu hatanın özrü yok

sende benim anlamım, yok

başucundaki kitabı okuyor musun?

Turgenyev

İlk Aşk

 

Bir Cevap Yazın

